Dag 15 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linsey Snellink - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linsey Snellink - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Linsey

Blijf op de hoogte en volg Linsey

09 Mei 2015 | Australië, Sydney

Hello everybody! Nu ik ben aangekomen bij Carolyn and Charles kan ik even een verhaaltje plaatsen. Waar zal ik beginnen? dag 4 was de dag voordat ik naar het basecamp ging. Dat was 2 uur ten noorden van Sydney, bij Nelson Bay. We sliepen in kleine hutjes en hebben gewandeld, gesurfboard, dolfijnen gespot in de zee en veel gelachen en wat gedronken. Het Engels praten gaat steeds beter trouwens. Soms vertel ik dat ze het rustiger moeten vertellen of dat ze het moeten uitleggen. En ik ken vooral de Engelse scheldwoorden, dat is soms wel eens lachwekkend. Er was ook een tamme kangoeroe bij het basecamp, ze heette Josy. Na het basecamp werd de groep waarmee we de hele week doorbrachten steeds hechter, je leert elkaar beter kennen en je ziet elkaar 24/7. Dus toen we vrijdags terug kwamen van het basecamp hebben we lekker gechilled met wat meiden, een gezellige girlsnight. Die zaterdag gingen we 's avonds stappen. Naar drie verschillende kroegjes en tot slot met de partybus naar Homebar, wauw! Een onvergetelijke avond gehad!!! Die zondag erop de was gedaan en vooral veel in bed gelegen ivm een kleine hangover.Toen ging ongeveer driekwart van de groep met elkaar verder, op naar het surfcamp. Maar Isabel en Vicki(roommates) gingen niet mee. Dat was jammer maar daardoor leer je weer andere mensen beter kennen. Maandags vertrokken naar het surfcamp, de hele weg geslapen en twee Nederlandse meiden ontmoet die ook meegingen naar het camp. En wat ben ik blij dat ik hier naartoe gegaan ben! zoveel lol gehad met alle mensen! leren surfen is heel zwaar maar gelukkig kon je ook lekker in het water dobberen en in de zon liggen. Het was trouwens bij seven mile beach, twee uur ten zuiden van Sydney. We hebben vooral veel gedronken 's avonds waardoor we veel lol hadden en het opstaan 's ochtends steeds zwaarder werd(haha). Vrijdagmiddag om 3uur weer terug gereden en weer de hele weg geslapen. Toen een nachtje in de hostel geslapen en vanochtend ben ik opgehaald door Charles en Carolyn(nicht van mama) en we zijn over de Sydney harbour bridge gewandeld en hebben lekker geluncht bij " the rocks". Heb een heerlijk groot bed dus ik zal heerlijk slapen vanvond, en ik kan mn kleren lekker wassen. Morgen naar de Blue mountains en dan maandag vertrekken om de oostkust te zien. Joepieeee. Ik ga naar verschillende mooie plaatsjes en zal en vlieg op 11juni van Cairns naar Sydney, dan weer naar familie en op 14 juni vlieg ik weer naar Nederland, 15 juni back in Amsterdam. Paar weekjes eerder, maar dan heb ik alles gezien wat ik wil zien en ben ik over vier weken weer thuis om iedereen te knuffelen!!!!!!!!!!!!!!! Oh en het enige nadeel hier is dat je best veel contact maakt met mensen en veel met elkaar optrekt maar vervolgens allemaal je eigen weg gaat en elkaar misschien wel nooit weer ziet. Doei allemaal, dike kussie en veel liefs.

  • 09 Mei 2015 - 10:04

    Annemarieke:

    gaaf te lezen,dat je het zo fijn hebt.hele fijne reis verder en ik hoop dat je leuke mensen ontmoet op je reis.maak veel herinneringen!
    Knuffel

  • 09 Mei 2015 - 12:12

    Bert:

    Hoi Lins,
    Goed te lezen dat je de opstart probleempjes overwonnen hebt en het nu zo naar je zin hebt.
    Ga door met genieten daro!
    Dikke X van je EBO!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Backpacken

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2015

dag 30?

17 Mei 2015

dag 23

17 Mei 2015

dag 23

09 Mei 2015

Dag 15

28 April 2015

dag 4
Linsey

Actief sinds 05 Maart 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 2517

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 09 Juli 2015

Australië

Landen bezocht: