dag 23 - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Linsey Snellink - WaarBenJij.nu dag 23 - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Linsey Snellink - WaarBenJij.nu

dag 23

Door: linsey

Blijf op de hoogte en volg Linsey

17 Mei 2015 | Australië, Surfers Paradise

Goodmorning mates. Dag 23, de dag dat ik Surfers paradise verlaat en doorreis naar Brisbane. Nadat Carolyn en Charles me hebben afgezet in Sydney ben ik op de bus gestapt naar Byron bay. Dit was een nachtbus omdat de reis 12uur duurde. De hele weg proberen te slapen en dat is aardig gelukt. 'S ochtends aangekomen in Byron waar het heerlijk weer was. Bikini aangetrokken en op naar het strand met Isabel(kende ik al van ultimate oz week en lenny (sliep ook in hostel Nomads). Lekker bruin geworden en in de zee gezwommen. Die avond hebben we voor 3,50 (5dollar) heerlijke patat, een steak en salade gegeten. Dit was zo lekker dat we hier de avond erop wweer gegeten hebben. Die eerste avond nog gebleven te dansen en wie valt er weer tussen de tafel en het bankje? Linsey. Alleen dikke blauwe plek aan over gehouden. Toen de tweede dag hoogtepunt gehad: kayakken met dolfijnen. Ik zat in de kayak met een Fins meisje. Dat kind kon nog niet normaal peddelen.. daardoor moest ik de terugweg bijna alleen terug peddelen. Neem t dr nog steeds kwalijk , haha! Maar de dolfijnen waren zo dicht bij ons dat we ze hoorden communiceren met elkaar. Het enige wat je dan kan zeggen is Ooooh en aaah!! Vooral de babydolfijnen waren indrukwekkend. Die middag geslapen op het strand. De laatste dag in byron was ook heel mooi: wandeling langs oostelijkste punt van Australië en naar het lighthouse. Daar genoten van de zonsondergang. Onderweg nog een Australische man gesproken die familie had in duinkerk. Dat kom je hier heel veel tegen.. of mensen met een typisch Nederlandse achternaam. Leuk!
Vanuit byron bay naar surfers paradise gereden. Sommigen sloegen dit plaatsje over dus wist ik niet zo goed wat ik van surfers moest verwachten. Nou, ben blij dat ik er geweest ben. "Het miami van Australië" zeggen ze. Er komen veel Australische mensen een weekend naar surfers om helemaal los te gaan of voor een vrijgezellenfeest bijvoorbeeld. Dat was te merken.. gisterenavond met open mond staan kijken naar een man die zichzelf niet echt meer onder controle had en helemaal gek aan het dansen was en op een gegeven moment in zn boxershort stond. Ik ben benieuwd hoe hij vanochtend wakker geworden is! Verder zijn er veel winkeltje , barretjes e hotels in Surfers. Leuk om twee nachten te zijn maar nu wil ik weer de natuur in en dingen bekijken! Op naar Brisbane, een stad die niet langs de kust ligt maar er is daar een strand langs de rivier aangelegd. Ben benieuwd! Oh en morgen ga ik met laura (uit rotterdam) naar the australian zoo. Die dierentuin is van de crocodile hunter. Twee nachtjes in Brisbane en dan naar Noosa! Dikke kus uit Aussie. Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Australië

Backpacken

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2015

dag 30?

17 Mei 2015

dag 23

17 Mei 2015

dag 23

09 Mei 2015

Dag 15

28 April 2015

dag 4
Linsey

Actief sinds 05 Maart 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2514

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 09 Juli 2015

Australië

Landen bezocht: