dag 4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linsey Snellink - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linsey Snellink - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: linsey

Blijf op de hoogte en volg Linsey

28 April 2015 | Australië, Sydney

Hey mates! Even een update vanuit Australië. Zoals sommigen al weten waren de eerste dagen hier een ramp: jetlag, moe, wennen, vreselijk rot gevoel na het afscheid nemen en ik kende niemand. Werd ook midden in de nacht wakker en kon niet meer slapen. Ik wilde het liefst weer naar huis vliegen. Maar, let op... nu vind ik het hier ge-wel-dig! Het hostel is erg mooi. Er is een keuken waar iedereen gebruik van maakt, schone badkamers, en zelfs een wasmachine en droger die ik al gebruikt heb. Ik heb super lieve kamergenoten, leer iedere dag nieuwe mensen kennen en ken de weg al goed. Heb al veel gezien hier in vier daagjes. Morgen ga ik naar een basecamp met de bus, een paar uurtjes vanaf Sydney. So I will leave Sydney for two days and have to say goodbye to my lovely bed. Byebye Sydney, see you friday! Vrijdag en zaterdag gaan we nog dingen doen in Sydney en dan ga ik maandag naar het surfcamp voor 5 dagen, kijken of ik een echte surfbabe kan worden. Wat ik daarna ga doen? I don't know!

  • 28 April 2015 - 15:01

    EBO:

    Hoi Lieve EBN,
    Fijn dat je je draai begint te vinden daar!
    Blijf genieten daar!
    M.vr.gr.,
    Bert

  • 28 April 2015 - 20:02

    Surfbabe:

    Super dat je toch zo snel gewent bent! Zorg dat je zoveel mogelijk ziet en het belangrijkste GENIET

  • 29 April 2015 - 19:13

    Annemarieke:

    heerlijk te horen,dat het je weer goed gaat.en gaaf om het ook te zien!
    Met die prachtige foto's laat je ons ook mee genieten.gaaf en ga zo door.

  • 30 April 2015 - 08:53

    Rob:

    Ha Juffie,
    Gaaf, zoals het daar gaat !
    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Backpacken

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2015

dag 30?

17 Mei 2015

dag 23

17 Mei 2015

dag 23

09 Mei 2015

Dag 15

28 April 2015

dag 4
Linsey

Actief sinds 05 Maart 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 2527

Voorgaande reizen:

23 April 2015 - 09 Juli 2015

Australië

Landen bezocht: